Seimas pritarė rezoliucijai dėl Girulių miško išsaugojimo

Reklama baigsis po sek.

LR Seimo keturios skirtingos politinės frakcijos inicijavo rezoliuciją, kuria siekiama, kad Girulių miško alternatyva iš Susisiekimo ministerijos planuojamo geležinkelio mazgo infrastruktūros iškėlimo toliau nuo Klaipėdos miesto centro projekto. Šiandien šis pareiškimas buvo svarstomas LR Seimo neeiliniame posėdyje.

67 parlamentarai balsavo UŽ, 12 susilaikė, prieštaraujančių nebuvo.

Pritarimas rezoliucijai įpareigojo Vyriausybę trečiadienį, liepos pirmąją dieną, vyksiančiame posėdyje išbraukti nuostatas dėl Pauosčio kelyno plėtros Melnragės–Girulių miško teritorijoje ir šią alternatyvą absoliučiai panaikinti projekte; taip pat numatyti pagrindinę Klaipėdos centrinės geležinkelio stoties perkėlimo vietą – Kopūstų kaimą Klaipėdos rajone.

Vienas iš rezoliucijos iniciatorius S. Gentvilas neslėpė besiviliantis, kad Vyriausybei užteks racionalaus proto bei politinės valios priimant teisingus ir visuomenės lūkesčius atitinkančius sprendimus.

„Jeigu jau net valstiečių frakcijos lyderis Ramūnas Karbauskis balsavo UŽ rezoliuciją, tai Vyriausybei politinė valia turėtų būti aiški – negaląsti kirvių Girulių miške. Tikiuosi, kad ministrų kabinetas pasielgs teisingai tiek gyventojų, tiek gamtosaugos atžvilgiu“, – teigė S. Gentvilas, LR Seimo narys.

LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMAS

REZOLIUCIJA

DĖL LR VYRIAUSYBĖS 2020M. BIRŽELIO 22D. NUTARIMO „DĖL TRANSEUROPINIO IX B TRANSPORTO KORIDORIAUS RUOŽO – KLAIPĖDOS GELEŽINKELIO MAZGO SUSISIEKIMO KOMUNIKACIJŲ INŽINERINĖS INFRASTRUKTŪROS VYSTYMO PLANŲ RENGIMO PRADŽIOS (TAP-20-910(2) (20-7715(2)“)

Lietuvos Respublikos Seimas,

reaguodamas į LR Vyriausybės 2020m. birželio 22d. sprendimą „Dėl transeuropinio IX B transporto koridoriaus Klaipėdos geležinkelio mazgo dalies susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planų rengimo pradžios (TAP-20-910(2) (20-8856)”, kuriuo siekiama suplanuoti Klaipėdos valstybinį jūrų uostą aptarnaujančių geležinkelių kelyną, iškraustyti ir perduoti miesto reikmėms dalį miesto centrinės stoties kelyno į Melnragės-Girulių miško teritoriją.

atkreipdami dėmesį, kad  2007 m. patvirtintame Klaipėdos miesto Bendrajame Plane ir rengiamo naujo Bendrojo Plano redakcijoje geležinkelio mazgo dalies geležinkelio kelyno plėtra Melnragės-Girulių miško teritorijoje nebuvo numatyta. Atvirkščiai, tokios teritorijos rezervuotos 2017 m. Klaipėdos rajono Bendrajame Plane ir 2016 m. Klaipėdos apskrities Bendrajame plane Kopūstų kaimo prieigose, Klaipėdos rajono teritorijoje.

pažymėdamas, kad LR Vyriausybė priėmė šį sprendimą ignoruodama LR Seimo narių, Klaipėdos miesto bendruomenių asociacijos, Lietuvos vietos bendruomenių organizacijų sąjungos prašymus.

Reikalauja, koreguoti 2020m. birželio 22d. LR Vyriausybės sprendimą „Dėl transeuropinio IX B transporto koridoriaus Klaipėdos geležinkelio mazgo dalies susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planų rengimo pradžios (TAP-20-910(2) (20-8856)” ir numatyti jame šiuos planuojamos teritorijos pakeitimus:

1.   Išbraukti Melnragės Girulių miško teritorijoje Pauosčio kelyno plėtrą

2.   Numatyti pagrindinę Klaipėdos centrinės stoties iškraustymo vietą – Kopūstų kaimą.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Daugiau straipsnių