Tėvai ima įžvelgti vis daugiau nuotolinio mokymo problemų

Reklama baigsis po sek.

Pasak Vakarų Lietuvos tėvų forumo pirmininkės, per tris dienas ji sulaukė daugybės tėvų skambučių, kurie kaip vieną iš pagrindinių problemų įvardijo didžiulį vaikams užduodamų namų darbų kiekį.

„Pagrindinė problema – tai dideli namų darbų kiekiai. Tokia situacija, kad mokytojai dirba nuotoliniu būdu, jie veda pamokas, dažniausiai pamokų metu būna filmuota arba tiesioginė kalba ir užduodami namų darbai. Užduodamas yra nemažas kiekis ir yra liepiama tą pačią dieną per 3-4 valandas juos atlikti ir nusiųsti mokytojui. Dažniausiai vaikai namų darbus turi siųsti į el. paštus, natūralu, kad pradinukai ne visi gali savo namų darbus nufotografuoti, įkelti į el. paštą ir nusiųsti, tada gauna tai padaryti tėvai. Yra tėvų, kurie dirba iki 17 val. ar 19 val., ir grįžę namo, vėluodami siunčia mokytojams namų darbus. O kitą dieną sulaukia priekaištų iš mokytojų, kad jūs pavėlavote, per vėlai atsiuntėte. Kita problema, kurią įvardija tėvai yra neformaliojo ugdymo mokyklų užduodami namų darbai. Tad situacija tokia, kad vaikas būdamas namuose turi atsėdėti dalį laiko prie kompiuterio sekdamas informaciją, daryti namų darbus ir kuo greičiau nusiųsti mokytojoms, o tuomet sulaukia namų darbų ir iš neformaliojo ugdymo mokyklų.“ – Aušra Zarambienė Vakarų Lietuvos tėvų forumo pirmininkė

Dar viena problema su kuria susiduria tiek tėvai, tiek mokiniai – skirtingų programų ir elektroninių dienynų platformų naudojimas bei „susigaudymas“ tarp viso gaunamo informacijos kiekio. Tėvai skundžiasi, kad kiekvienas mokytojas naudoja vis kitą platformą, tad surasti reikiamą informaciją yra be galo sudėtinga.

„Kadangi yra skirtingi mokytojai, jie naudojasi skirtingomis programomis ir labai sunku surasti, kur ir kokio mokytojo ateina informacija bei prisijungimo kodai. Vieni siunčia juos elektroniniu paštu, o kiti elektroniniu dienynu. Labai daug chaoso tarp tų programų ir informacijos pateikimo. Jei vaikai yra vyresni, jie lengvai susigaudo, tačiau mažesniems yra per didelis informacijos ir programų kiekis. Pradinukai dar nėra savarankiški ir jie patys viską atlikti nelabai sugeba. Kai kuriems yra sudėtinga prisijungti prie tiesioginių transliacijų, tad šalia nuola turi būti tėvai. Aišku mes suprantame ir mokytojus, jie daro kaip įmanoma daugiau, nes turi atsiskaityti ir savo vadovams, o šie pavaldūs savivaldybėms bei švietimo skyriams ir ministerijoms, kurios irgi kelia reikalavimus, bet kaip sako tėvai – mes nebegalime dirbti savo darbo, nes dirbame vaikų namų mokytojais, ir jeigu šeimoje yra du arba trys vaikai – yra be galo sunku.“ – Aušra Zarambienė Vakarų Lietuvos tėvų forumo pirmininkė

Klaipėdos miesto savivaldybės Švietimo skyriaus vedėja tikino, kad tėveliai turintys nusiskundimų, pasiūlymų ar pamąstymų turėtų kreiptis tiesiogiai į mokyklą. O visas nuotolinio ugdymo procesas ir vaikams tenkantis namų darbų krūvis bus sureguliuotas.

„Praėjus primajai savaitei labai didelių problemų nėra, tačiau dar negavome Klaipėdos miestui skirtų papildomų kompiuterių, o tėvams, kurie turi kelis mokyklinio ar ikimokyklinio amžiaus vaikus ir patys dirba, problemų kyla. Tačiau, visus pasiūlymus tėvai turėtų teikti mokyklai. Pasibaigus primajai nuotolinio mokymo savaitei bus vykdoma tėvų nuomonės apklausa, kokias pastabas, ar pasiūlymus, pamąstymus tėvai gali pateikti. Kokie krūviai tenka mokiniams dar bus taip pat sureguliuojama. Iš tėvų, skambučių nei vakar, nei šiandien negavau. Tačiau bendrų rekomendacijų, kaip turėtų būti vykdomas nuotolinis mokymas, nebus. Kiekviena mokykla dėl to turi spręsti individualiai.“ – Laima Prižgintienė Klaipėdos miesto savivaldybės Švietimo skyriaus vedėja

Tėvai apie kylančias problemas nuotolinio mokymo metu visų pirma turėtų kalbėti su savo vaikų mokytoju, jeigu to padaryti nepavyksta, tuomet reikia kreiptis į tėvų tarybos pirmininkus ar ugdymo įstaigos tarybą bei mokyklos administraciją.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Daugiau straipsnių