Žadama į projektą įtraukti Kopūstų kaimo alternatyvą

Reklama baigsis po sek.

Vyriausybės posėdžiui, kuris vyks š. m. liepos 1 d., Susisiekimo ministerija pateiks tvirtinti patikslintą nutarimo projektą dėl planavimo dokumentų regimo pradžios. Siūlomo pakeitimo esmė – aiškiai nurodyti planuojamas vertinti alternatyvas, tarp jų ir Kopūstų k. Klaipėdos rajone alternatyvą, siekiant kroviniams skirtą geležinkelių infrastruktūrą laipsniškai iškelti iš centrinės Klaipėdos miesto dalies ir centrinę geležinkelio stotį palikti tik keleivių reikmėms.

„Klaipėdos geležinkelio mazgas yra svarbi tarptautinio IXB transporto koridoriaus jungtis. Šio geležinkelio mazgo infrastruktūros pertvarka ir išvystymas sudarys geresnes sąlygas aptarnauti Klaipėdos uostą, pagerins krovinių vežimo sąlygas, o tuo pačiu apsaugos centrinę Klaipėdos miesto dalį nuo krovininių traukinių keliamo triukšmo. Planuodami strateginius objektus taip pat sieksime, kad būtų išsaugota miesto žaluma ir įsiklausyta į žmonių poreikius“, – sako susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič.

Kopūstų kaimo alternatyvą nutarimo projekte nutarta konkrečiai įvardyti po papildomų konsultacijų su Klaipėdos bendruomenių atstovais, vykusių š. m. birželio 19 d., Klaipėdoje. Kodėl ji iš karto nebuvo įtraukta į vakar Vyriausybės posėdyje svarstomo klausimo medžiagą, kol kas atsakyti niekas nesiryžta. Susisiekimo ministerija bei vyriausybės kanceliarija tikina, kad to fiziškai nespėjo padaryti, neva sistemoje užstrigo duomenų atnaujinimo procesas.

Numatoma pertvarka apims Klaipėdos geležinkelio mazgo dalį ruože nuo Kopūstų k., Klaipėdos rajone pro Pauosčio kelyną iki geležinkelio viaduko virš Liepų g., Klaipėdoje ir ruožą nuo Rimkų geležinkelio stoties pro Draugystės geležinkelio stotį iki Klaipėdos uosto ribos. Rengiant teritorijų planavimo dokumentus, bus siekiama sudaryti sąlygas darniai Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrai Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono savivaldybių teritorijose.

Krovinių logistiką bus siekiama pertvarkyti taip, kad kuo daugiau krovinių į uostą ir iš jo būtų vežama geležinkeliais ir mažėtų kelių transportu vežama krovinių dalis. Tai sumažintų krovininių transporto priemonių srautą Klaipėdos mieste ir jo prieigose.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Daugiau straipsnių